4/20/2009

Am intrat in competitie cu noi insine


Eu...cel putin asta simt (eu = Andra Simion, ca sa nu scriu cum e trecut in acte si cum nu-mi place mie - Alexandra - ihhh ->neinspirati parintii :)))

La ce ma refer? In cateva fraze, participarea la Olimpiadele comunicarii (Echipa TITIREZ) presupune:
- perseverenta si imaginatie
- o conversatie mai ampla care se reduce la multe schimburi de idei, pe care povestea din spatele lor le transforma in emotii
- cooperare, un proces de invatare
- stare de spirit pozitiva, pro-activa ( starea de spirit conteaza mult :D)
- "operatiunea" de a te implica, de a face un lucru diferit
- toleranta fata de ideile celorlalti
- climatul de incredere care se instaureaza (la noi -treptat, cu fiecare etapa in plus) in relatia cu membrii echipei
- o nou usa deschisa
- satisfacerea curiozitatii: ceea ce stiu si ceea ce pot invata

Semneaza:
ZANA LIPICI - cea cu initiativa si cu efortul de selectare a oamenilor pentru OC (pe baza unui mesaj postat pe grupul Masterului de Publicitate). Un experiment care incepe sa-mi placa tot mai mult si prin care ma schimb fara sa fiu silita s-o fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu